Invatati cum sa comandati:

Ca sa puteti cumpara din magazin, puteti folosi urmatoarele variante:

Prin: "Vizitator - comanda rapida" - datele necesare (adresa de livrare, adresa de facturare, nume, telefon, etc.) se introduc si sunt valabile doar pentru comanda pe care o faceti. Cand reveniti pentru o alta comanda, toate datele dumneavoastra vor trebui introduse din nou.

Prin: "Utilizator inregistrat" - datele necesare (adresa de livrare, adresa de facturare, nume, telefon, etc.) se introduc doar atunci cand va creati contul. Cand veti face o noua comanda nu va mai fi nevoie reintroducerea datelor, deoarece acestea exista deja. Ca si client inregistrat sunteti instiintat de diferite reduceri sau promotii din magazinul nostru.

In ambele cazuri se poate comanda cu lejeritate, sistemul fiind setat automat sa parcurga etapele necesare pentru finalizarea comenzii.
Campul obligatoriu CNP este cerut in cazul persoanelor fizice, acesta avand functia stricta pentru identificare, ca si in cazul codului fiscal al persoanelor juridice.
Nu avem limita minima sau maxima de comanda. In urma comenzii dumneavoastra veti fi contactat telefonic de catre un reprezentant al firmei noastre, special pentru confirmarea acesteia. Din acest motiv va rugam sa specificati in datele de contact cel putin un numar de telefon valid.
Daca comanda nu este confirmata telefonic, livrarea nu se va face, iar in maxim 48 aceasta va fi anulata.
La clientii care au confirmat comanda facuta, se intelege ca au renuntat automat la dreptul de denuntare a comenzii, iar in termen de 10 zile se supun reglementarilor legale privind contractul la distanta.

Foarte important!

Nu avem taxe si comisioane ascunse!

In momentul primirii produselor, veti plati exact cat v-a fost confirmat telefonic sau prin mesajul primit imediat dupa efectuarea comenzii.
Pachetele neridicate atrag dupa sine incarcarea contului clientului cu suma ce reprezinta taxa de expeditie care a fost aleasa de catre client pentru livrarea respectivei comenzi, la care se adauga taxele de retur facturate de catre curier.
Viitoarele comenzi facute de catre client vor fi livrate doar dupa achitarea integrala a comenzii prin virament bancar sau prin plata cu card online.

Atentie:

In cazul in care nu ati ridicat un colet pe care stiati ca o sa-l primiti, va rugam sa ne comunicati prin serviciul de contact din magazinul nostru sau telefonic, inainte ca acesta sa soseasca la noi retur.
Mesajul sa contina un motiv simplu si subiectiv iar in functie de aceasta vom incarca contul dumneavoastra doar cu suma de expeditie a coletului, nu si cu suma returului!!!